Ból kręgosłupa w ciąży? Sprawdź Kinesiotaping w Lublinie

Fizjoterapia na bóle pleców w ciąży

Kinesiotaping jest jedną z metod stosowanych w fizjoterapii. Ta forma leczenia ma duże grono zwolenników, zarówno wśród terapeutów jak i pacjentów. Może być zastosowana samodzielnie, lub jako uzupełnienie innych metod fizjoterapeutycznych. Kinesiotaping jest bezpieczną metodą leczenia (użyty plaster nie jest nasączony żadnym lekiem), dodatkowo aplikacja utrzymuje się przez kilka dni (nie ma konieczności częstych wizyt u terapeuty) – wymienione zalety czynią  tę technikę godną polecenia Przyszłym Mamom.

Przyczyny dolegliwości

Podczas ciąży dochodzi do zaburzeń statyki dynamiki organizmu (jest to wynik powiększającego się brzucha), prowadzi to powstawania bólu w okolicy lędźwiowo- krzyżowej a także bólów kolan i bioder, bardzo często dochodzi do tworzenia się obrzęków nóg. Możliwości jakie niesie ze sobą Kinesiotaping w takich sytuacjach są bardzo korzystne i bezpieczne dla Przyszłych Mam i rozwijających się Dzieci.

Kinesiotaping u kobiet w ciąży

Kinesiotaping u kobiet w ciąży stosuje się głównie do wspomagania pracy mięśni brzucha, do zmniejszenia bólu odcinka lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa a także w celu zmniejszenie obrzęków limfatycznych.

Bardzo polecamy stosowanie metody Kinesiotaping, jako bezpieczną alternatywę innych metod leczenia dla kobiet spodziewających się dziecka. Pamiętaj, aby metoda była skuteczna aplikację powinien wykonać fizjoterapeuta, który używa wysokiej jakości plastrów.

Kinesiotaping dostępny jest w gabinecie Fizjostrefa w Lublinie. Używamy tylko wysokiej jakości plastrów, a nasi terapeuci posiadają wieloletnie doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do pracy z pacjentami.